piątek, 12 lipca 2013

Dzień powszedni

Ostatnio jakiś taki zastój umysłowo rozwojowy, niby jest chęć ruszyć na przód, domknąć parę ważnych spraw, ale jakoś tak nie wychodzi. Brak chęci, motywacji. Troszkę złość na samą siebie i chyba przez to na cały świat, że nie jest tak jak bym chciała. Ale jak bym w sumie chciała? Jest mi źle jak jest teraz? No nie..

Tuńczyk wspiera mnie w moim lenistwie


Chyba najzwyczajniej w świecie muszę się pogodzić z tym, że jako kobieta jestem niewolnicą swoich hormonów ;].


Troszkę boli mnie fakt, że nie mogę biegać, że już tak dawno nie biegałam, ze samo chodzenie jest ogromnym problemem. Tym bardziej jest to dla mnie trudne, gdy towarzyszę Słodziakowi w jego treningach, albo jeżdżę z nim na zawody. Pewnie, że się cieszę z jego sukcesów. Ale przyznam, że jestem tylko człowiekiem i też zazdroszczę mu strasznie tego, że po prostu no ma ten swój sezon biegowy, no a ja..ja nie mam nic. I zaraz leci salwa dowalania sobie i tego jaka jestem beznadziejna we wszystkim itd. Nie umiem się z tego "wyleczyć". Staram się być pozytywna, ale czasem nawet tego mi się nie chce.

 Tak po prostu, ani się starać, ani być miła, ani mieć czysto w domu, ani ładnie wyglądać. Tylko, że potem jest kolejny dzień i pojawia się kilka tych "muszę", "wypadałoby", etc. I tak sobie obiecują, że przecież w końcu któregoś ranka MUSZĘ się zająć sama sobą.



Jako wielka fanka popcornu kupiłam serek odkryty w Lidlu, niestety smak nie była jakiś nadzywczajny (jak biszkoptowe Danone) - moje kubki smakowe zostały niepocieszone ;p


Wczoraj w ramach zdania obrony dostałam od mamy kaskę na pedicure u kosmetyczki - więc oczywiście skorzystałam :) i moje stópki czują się teraz o wiele lepiej


Zestaw leków dla Blindzi, która na tydzień przed operacją oczu musi przyjmować całą masę lekarstw i do tego dochodzą codzienne zastrzyki z insuliny, więcej o Blindzi pisałam wcześniej TUTAJ.


Kot tęskni za Skarbem chyba bardziej niż ja i gdy go nie ma przesypia na jego piżamie


A to znalazłam wczoraj w internecie i tak bardzo zdaje się do mnie pasować, szczególnie ten ostatni obrazek ;]



1 komentarz:

  1. często miewam takie zastoje umysłowe, to chyba przez wypompowanie po całym dniu z szalonym 2,5 latkiem...

    OdpowiedzUsuń