piątek, 14 czerwca 2013

Gofry inaczej

Zainspirowana TYM przepisem, postanowiłam dziś także zrobić śniadanie na słono. Oczywiście przepis jak zwykle zmodyfikowałam pod to, co aktualnie posiadam w swojej pustej lodówce :). Właściwie przepis zrobiłam tak samo jak na pancakesy (to już zaczyna być uzaleznienie :D) :

SUCHE SKŁADNIKI:
szklanka mąki pełnoziarnistej
łyżeczka proszku do pieczenia
sól
MOKRE SKŁADNIKI:
jajko
szklanka wody mineralnej lekko gazowanej
łyżka oleju
aromat o smaku rumu - kilka kropli

* W dwóch osobnych miskach mieszamy składniki suche i mokre
* Następnie łączymy wszystko razem i mieszamy dokładnie (jeśli ciasto jest za suche dolewamy wody)
* Wykładamy kolejne porcje na gofrownicę

Ja do moich gofrów dodałam dzisiaj jajka w koszulce z żółtym serem i wczorajszą sałatkę z truskawkami, na którą przepis dodam wkrótce.





2 komentarze:

  1. Bardzo mnie zaciekawiły te gofry, bo jeszcze takich nie jadłam :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę polecam. Ja ogólnie wolę "słone" śniadania niż słodkie , jakoś na dłużej mi dają energię :) - a ta wersja, nie dość, że bardzo oryginalna, to również syci na długo :).

    OdpowiedzUsuń