piątek, 31 stycznia 2014

Lepiej późno niż wcale

Tak dokładnie w końcu po  pół roku zabrałam się za opisywanie mojej wyprawy rowerowej :)! Znajduje się ona na osobnej stronie w zakładkach powyżej, będę dodawać zdjęcia i opisy cyklicznie, aby samej się nie znużyć tym pisaniem.

Czemu dopiero teraz?

Odkąd z tej wyprawy wróciłam, nie potrafiłam jej do siebie przyjąć. Tak trochę na zasadzie "Ok dojechałam z Opola do Wiednia, no i...? Teraz trzeba pracować dalej, wrócić do codzienności". Nie poczułam wielkości tego wydarzenia. Sam fakt, że z gazetami zaczęliśmy rozmawić dopiero po jakimś czasie świadczy o mojej psychicznej uciecze od tego sukcesu. Ale postaram się w ramach pracy nad sobą poprawić i zamknąć rodział związany z tamtą wyprawą aby na czysto móc zając się przygotowaniami do kolejnej.

Tu można poczytać nasze dzienniki wyprawowowe: KLIK

A tutaj linki do artykułów o nas w internecie i gazetach:

MMOPOLE

GAZETA WYBORCZA


1 komentarz: